Ако търсите начин да промотирате бизнеса си по нестандартен и успешен начин, рекламните стикери идват на помощ. Те се изключително умен маркетингов трик, който ще повиши осведомеността за бранда ви и ще укрепи взаимоотношенията с клиентите ви. В допълнение, не е необходим голям бюджет за изработването на етикети. Всичко, от което се нуждаете, за да започнете, е малко вдъхновение и въображение.
Рекламните етикети се правят лесно и се вписват почти навсякъде. Ако подарите стикери, клиентите ви биха могли да ги залепят на калъфа на телефона си, на лаптопа, на бутилката си с вода и пр. Това веднага създава видимост сред останалите и е приятен повод за започване на разговор.
В тази статия искаме да ви споделим три важни правила, които да следвате, когато правите сами етикети за продуктите си. Това несъмнено е един необичаен и свеж маркетингов ход, който си струва да опитате. Освен това процесът на създаване на рекламни самозалепващи стикери е много креативен и забавен. Етикетите ви позволяват абсолютна свобода на творческата мисъл.
Изберете и планирайте всичко за вашите етикети за продукти
Първото важно правило е да планирате всичко за вашите стикери преди да преминете към дизайна и принтирането им. Най-напред определете целта си - увеличаване на разпознаваемостта на марката или директно взаимодействие (посещение на уебсайт, обаждане на телефонен номер и т.н.). Каквато и да е тя, уверете се, че дизайнът, формата, размерът, разположението и посланието на стикера работят в името на крайната цел.
После помислете за своята целева аудитория и персонализирайте рекламните етикети според нея. Без значение с какво се занимава вашият бизнес, стикерите винаги ще са успешен метод за промотиране на продуктите и услугите ви.
В случай, че някой потенциален клиент се загледа във вашите уникални персонализирани стикери, той ще иска да разбере повече за бранда ви. За целта е добре да предоставите начин, по който потребители да се свързват с вас. Адрес на уебсайт, потребителско име в социалните канали или QR код са най-подходящите формати за контакт.
Последният ни съвет е да планирате детайлите около стикерите си. От огромно значение е да тествате качеството им преди да ги пуснете в употреба.
-
Обърнете особено внимание на вида лепило. Не искате да загубите някой клиент, защото стикерът се залепва така, че да не може да се махне в последствие без да остави следи.
-
Изпробвайте и колко дълго ще издържи винилът на стикерите. Най-лесният начин да направите това е да поставите етикетите в калъфа на телефона си или да ги носите известно време в джоба си. Триенето на винила в твърда повърхност също ще ви даде представа за издръжливостта му.
Направете дизайн на етикетите
След като сте си изяснили организационните и технически подробности около направата на вашите рекламни стикери, идва ред на техния дизайн. Второто важно правило, когато сами изработвате етикети за продукти, е да се придържате към семпла визия. Не е възможно да разкажете всичко за бизнеса си в един стикер. Трябва да измайсторите такъв дизайн, че да споделите малко, но достатъчно с потребителите си.
Няколко полезни съвета
Заиграйте се с формата на стикерите. Да, кръглата и квадратната са стандартни и биха свършили работа, но са твърде популярен избор. Вашите стикери ще се отличават много повече с нестандартна форма. Защо не експериментирате с визия на забавно животинче или измислен герой. Те ще привличат повече внимание и е по-вероятно да предадат посланието на марката по забавен и запомнящ се начин.
Колкото по-малко детайли включите в рекламните етикети, толкова по-добре! Най-често околните ще забележат вашите стикери случайно и ще имат време да асимилират визията и съдържанието им за части от секундата. Трябва да уловите този кратък момент. Ако стикерът е претрупан, прекалено шарен и с трудно четим шрифт, то шансът някой да я запомни е минимален.
Синхронизирайте цветовете на стикерите с тези на вашия бранд и
лого. Макар стикерите да са забавни и закачливи артикули, с които да рекламирате бизнеса си, те все пак трябва да съответстват на цялостната ви бизнес концепция. Възможно е вашите стикери да не съдържат името на марката, затова винаги се стремете към създаване на силна асоциация.
В най-идеалния вариант рекламните самозалепващи се стикери трябва да изразяват идеята ви без думи. Ако все пак сте решили да използвате текст, изберете нещо кратко, ясно и закачливо.
Наред с избора на правилното послание, отделете време и за типографията. Съветваме ви да включите думи, които са оразмерени и удебелени максимално, така че да се набиват лесно на очи.
Изберете начин на принтиране на рекламните стикери
Създаването на рекламни стикери е един от най-успешните и креативни маркетингови инструменти за промотиране на вашия бизнес. Тези малки артикули приковават моментално вниманието върху себе си и повишават видимостта на марката ви. Нещо повече - те създават трайни отношения с клиентите ви. Това е учтив начин да им благодарите, че ви подкрепят.
Веднъж изяснили идеята, посланието и дизайна на стикерите, е време да преминете към последния етап от процеса - тяхната поява на бял свят. Може да принтирате сами своите готови етикети за продукти или да се доверите на професионалисти.
В случай, че решите сами да преминете през целия процес на изготвяне на стикери, ще ви са нужни няколко инструмента, материали и оборудване, за да започнете. За постигане на максимално добър резултат е нужно да се сдобиете с всичко необходимо за етикетите: мастиленоструен принтер, машина за изразяване на винила, софтуер за стикери, инструменти за оформяне на принта и лепило.
От Happy Printing може да ви съдействаме, свършвайки всичко вместо вас. Разгледайте сайта ни и изберете необходимото за вашия бизнес. Направете своето запитване сега, а ние ще се погрижим вашите рекламни самозалепващи стикери да се получат без грешка.